Zgradite pozitivno podobo podjetja v javnosti

Srečala sem kolega iz študentskih let in ob pogovarjala sva se o tem kaj počne, s čim se ukvarja, o družini in podobno, kot se pogovarjaš z nekom, ki ga res že veliko časa nisi videl. Ob kavici se je debata razvila tudi na službene zadeve. Povedal mi je, da je trenutno zadolžen za skrb za najboljše stranke. To so uveljavljena podjetja, s katerimi se sklepa visoko donosne posle. Skrb za stranke je zelo pomembna delovna naloga, saj sem spada celotna komunikacija, organizacija dogodkov, sodelovanje s podjetji in tudi druge stvari, kot so poslovna darila.

Strategija komuniciranja z najboljšimi strankami je dokument, ki predvideva načine in vidike komuniciranja (obveščanja, informiranja, utrjevanja poslovnih vezi in podobno). Tudi poslovna darila so zelo dobro opredeljena, ob katerih priložnostih in na kakšen način se poslovna darila poklanja strankam.

Kdaj se obdaruje poslovne partnerje?

V podjetju, kjer kolega dela, se poslovna darila poklanja ob posebnih dogodkih (strokovnih konferencah, pomembnejših spoznavnih sestankih, mednarodnih sestankih in okroglih mizah ter na srečanju vodstvenih delavcev). Njihova strategija komuniciranja predvideva tudi kakšna poslovna darila se poklanjajo. Vsa poslovna darila morajo imeti logotip podjetja, ki ga poklanja. Največkrat so to buteljke vina, kjer pa so logotipi podjetja le na manjšem delu etikete.

Pogosta poslovna darila so tudi notesniki, bloki z listi, mape in pisala. Običajno se pred obdarovanjem naroči posamezne vzorce, tako da se lahko odločimo, kateri nam najbolj ustreza in bo najboljši za naše stranke. Poslovna darila omogočajo večjo prepoznavnost našega podjetja ne le pri ključnih strankah, temveč tudi pri drugih.

Naj bodo poslovna darila uporabna

Poslovna darila prav gotovo pri strankah pustijo boljši prvi vtis, pri že uveljavljenih in rednih strankah pa poslovna darila izražajo zvestobo in občutek pripadnosti. Stranke nas prepoznajo kot zanesljivega poslovnega partnerja, na nas pa se spomnijo tudi ob drugih priložnostih, ko zagledajo naša poslovna darila. Poslovna darila pa naj bodo tudi uporabna, naj ne obtičijo nekomu v predalu. Če je poslovno darilo uporabno, je resnično dosežen namen obdarovanja poslovnih partnerjev.

Similar Posts: