
Kolesarjenje je med ljudmi vedno bolj priljubljeno, toda le malo je takšnih kolesarjev, ki se v osrčje neokrnjen narave lahko podajo kar z domačega dvorišča. Vsi ostali se morajo na želeno lokacijo odpeljati z avtomobilom in šele nato se lahko začne užitek na kolesu. Vprašanje pa je, kako na najbolj preprost način prevažati kolo z avtomobilom.
Danes je ljubiteljem kolesarjenja na voljo veliko različnih načinov prevoza koles. Nekateri se sicer odločijo kar za prevažanje v prtljažniku avtomobila, čeprav za to obstajajo druge, bolj elegantne rešitve. Ena od njih je zagotovo avtomobilski nosilec za kolesa za kljuko, ki velja za najbolj udoben način prevoza koles.
Prednosti avtomobilskega nosilca za kolesa za kljuko
Avtomobilski nosilec za kolesa za kljuko je običajno izdelan iz jekla, kar na eni strani zagotavlja trpežnost in dolgo življenjsko dobo, po drugi strani pa ne predstavlja večje obremenitve za vozilo. Pri tem pa je pomemben podatek, da je vožnja precej udobna in brez bistvenega povečanja porabe goriva.
Prevažanje koles na takšnemu nosilcu je zelo enostavno, saj ni potrebe po njihovemu dvigovanju. Večina tovrstnih nosilcev odlikuje enostaven sistem pripenjanja brez orodja, sam nosilec vam omogoča različne možnosti nagiba in neoviran dostop do prtljažnika, poleg tega pa se lahko tudi zaklene pred nepridipravi.
Avtomobilski nosilec za kolesa za kljuko vam omogoča prevažanje različnega števila koles, in sicer od 2 do 4. Ta vrsta nosilca je še posebej primerna za električna kolesa, ki so težja in jih zagotovo ne boste dajali na streho avtomobila.
Slabosti avtomobilskega nosilca za kolesa za kljuko
Avtomobilski nosilec za kolesa za kljuko sodi med najdražje možnosti za prevoz koles, saj v primeru, da na avtomobilu nimate vlečne kljuke, jo morate dodatno montirati. Cena je odvisna tudi od števila koles, ki jih želite prevažati in od samega sistema ter njegovih funkcionalnosti.

Med slabosti avtomobilskih nosilcev za kolesa za kljuko bi lahko šteli tudi nekoliko večje težave pri parkiranju vozila. Upoštevati je potrebno, da je vozilo zaradi nosilca daljše, prav tako pa ne delujejo tudi parkirni senzorji na zadnjem delu avtomobila. Zato je potrebno nekaj več pozornosti pri parkiranju in manevriranju vozila.