
Dandanes je zaupanje strank v način poslovanja podjetja ključni element pri določanju uspeha in drugih merilnikih uspešnosti. Zato je ključno, da vedno ohranimo profesionalen in učinkovit kanal komuniciranja s stalnimi in potencialnimi kupci. Eden izmed najboljših načinov za doseganje omenjenega cilja predstavlja e-poštno gostovanje, ki vsebuje domeno spletne strani. Tako izmenjava elektronskih poštnih sporočil poteka brez težav, saj stranke zaupajo viru iz kjer pošta izhaja. Obenem pa so na voljo številna orodja, ki nam omogoča nadzor nad uporabo poštnega predala, načina komunikacije, dodeljevanja pravic za pošiljanje pošte in še mnogo več.
Kaj je e-poštno gostovanje?
Različni ponudniki elektronskih poštnih storitev omogočajo, da odprete generično domeno z vašim imenom in že lahko prejemate in pošiljate sporočila. To je odlična rešitev za zasebne namene, ni pa primerno za poslovno komunikacijo. Veliko boljša izbira je e-poštno gostovanje, saj v svojem imenu oziroma domeni vsebuje ime podjetja. To je zelo pomembno pri komunikaciji s strankami, poslovnimi partnerji in podobno. Omogoča, da ljudje hitreje prepoznajo legitimno sporočilo določenega podjetja in mu zato tudi bolj zaupajo.

Uporaba generičnih e-poštnih rešitev za gostovanje ni priporočljivo v primeru, da ga potrebujemo za namene komuniciranja v poslovne namene. Lahko zelo škodi ugledu, saj oddaja vtis, da podjetje nima urejenega načina komuniciranja, ki je sodobno in varno.
Prednosti uporabe domenske elektronske pošte
Domenska elektronska pošta ima več prednosti. Prva je ohranjanje profesionalnega odnosa in zaupanja s strankami. Ne gre pa zanemariti tudi varnostnih elementov, ki so v računalniškem svetu še kako pomembni.
Izbira e-poštnega gostovanja omogoča večji nadzor nad samim poštnim predalom. Ustvarjamo lahko poddomene za komunikacijo oziroma pošiljanje in prejemanje sporočil. Tako lahko ustvarimo več oddelkov, ki bo prejemalo pošto, da se stranke lažje znajdejo, ko želijo vzpostaviti komunikacijo za določen namen, kot so garancijska popravila, kadrovske storitve, splošne informacije itd.
Ponudnik e-poštnega gostovanja tudi omogoča, da je velikost poštnega predala mogoče povečati. To je izredno priročno za uporabo arhiviranja ali povečane komunikacije. Velika prednost je tudi tehnična pomoč, ki jo je mogoče koristiti v primeru tehničnih ali drugih težav z elektronsko pošto.
Uporaba več elektronskih poštnih predalov hkrati
Nekateri uporabniki želijo možnost uporabe več poštnih predalov hkrati. To je lahko, zaradi potreb vodenja več podjetij ali projektov. Večina ponudnikov e-poštnega gostovanja omogoča uporabo več poštnih predalov hkrati. S tem se močno poenostavi pregled delovanja celotne domenske pošte za več podjetij. Obenem pa je mogoč nadzor nad delovanjem celotne pošte na enem mestu, kar je zelo priročno.
V večini primerov je mogoča migracija z drugih elektronskih poštnih gostovanj oziroma ponudnikov na novega. Tako se ohrani vsa pošta, vključno s kontakti in drugimi pomembnimi informacijami, ki so potrebne za nemoteno komuniciranje.