Kvalitetna izdelava spletne strani vsebuje tudi spletno oglaševanje vaših izdelkov. Z oglaševanjem pride do večjega dosega kupcev. Vaši izdelki so bolj prepoznavni in posledično se dvigne tudi prodaja. Pri online marketingu ne gre samo za vlaganje v ključne besede, temveč tudi za raziskavo trga in preučitev navad kupcev.
Vlagajte v Google AdWords oglase
Najbolj učinkovito spletno oglaševanje se izvaja na več platformah. Največji poudarek pri tem je na Google AdWords oglasih in oglasih na Facebooku. Pri iskanju po ključnih besedah se prikažejo določeni iskalni nizi. Pomembno je, da tako vaše podjetje rangira na čim višji poziciji. Na ta način dosežete večjo količino potencialnih strank in zvišate prodajo.
Ciljno iskanje kupcev
Poleg tega, da vas vaši kupci iščejo na podlagi imena podjetja, vas morajo najti tudi glede na vaše izdelke. Pametno vlaganje v Google AdWords oglase tako pripomore, da bodo vaši izdelki vidni vsem, ki jih potrebujejo. Poleg iskanja v samem iskalniku, bodo vaši izdelki vidni tudi v Gmail računu stranke in na drugih podstraneh, ki služijo kot platforma za Google oglase.
Potek oglaševanja
Oglaševanje poteka v šestih fazah:
- Preučitev trga in konkurence,
- Analiza ključnih besed,
- Priprava atraktivnih oglasov,
- Optimizacija,
- Dnevno vodenje statistike,
- Izvedba analiz in poročil.
Preučitev trga in konkurence
Ponudnik spletnega marketinga pred izvedbo oglasne kampanje poskrbi za temeljito preučitev konkurence. Tako so vse Google kampanje optimizirane in prilagojene vašim potrebam.
Analiza ključnih besed
Uspešno spletno oglaševanje sestoji tudi iz celovite analize ključnih besed. S tem dosežete ciljno populacijo in obenem prihranite denar. Sredstva se tako vlagajo samo v ključne besede, ki prinašajo nove kupce.
Priprava atraktivnih oglasov
Oglasi so pripravljeni na način, da privabijo kar največje število strank. Obenem so prilagojeni Google algoritmom in dosegajo najvišje možne prodajne rezultate.
Optimizacija
Prednost spletnega marketinga s pomočjo strokovnjakov je v tem, da se vsebina sproti prilagaja potrebam trga. Čim Google spremeni pravila in algoritme, vaš ponudnik oglaševanje takoj prilagodi.
Dnevno vodenje statistike
Dnevna statistika je včasih pomembnejša od mesečne, saj z njo sproti prilagajate kampanje. S pomočjo statistike oglaševanja spremljate, katere ključne besede so učinkovite in katere ne. Tako vlagate svoje finance samo na uspešna področja.
Izvedba analiz in poročil
Prednost spletnega oglaševanja s pomočjo strokovnjaka je tudi v tem, da izvaja podrobna mesečna poročila in analize. Ob tem podaja tudi svoje predloge za izboljšavo in doseganje višje prodajne učinkovitosti.
Preberite si še naslednji članek: Prenesimo svojo trgovino na splet